prudutti

Substratu DyScO3

breve descrizzione:

1.Good grande lattice currispundenza proprietà

2.Excellent pruprietà ferroelectric


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

U cristallu unicu di l'acidu di dysprosium scandium hà un bonu reticulatu cù u superconductor di Perovskite (struttura).

Pruprietà

Metudu di crescita: Czochralski
Struttura cristallina: Orthorombic, perovskite
Densità (25 ° C): 6,9 g/cm³
Lattice Constant: a = 0,544 nm;b = 0,571 nm; c = 0,789 nm
Culore: ghjallu
Puntu di fusione: 2107 ℃
Dilatazione termica: 8,4 x 10-6 K-1
Costante dielettrica: ~ 21 (1 MHz)
Band Gap: 5,7 eV
Orientazione: <110>
Dimensione standard: 10 x 10 mm², 10 x 5 mm²
Spessore standard: 0,5 mm, 1 mm
Superficie: Epipolished unu o dui lati

Definizione di u substratu DyScO3

U sustrato DyScO3 (disprosium scandate) si riferisce à un tipu specificu di materiale di sustrato comunmente utilizatu in u campu di a crescita di film sottile è epitassi.Hè un sustrato di cristallo unicu cù una struttura cristallina specifica composta da ioni di disprosium, scandium è ossigenu.

I sustrati DyScO3 anu parechje proprietà desiderate chì li facenu adattati per una varietà di applicazioni.Questi includenu punti di fusione elevati, una bona stabilità termale, è a manca di lattice cù parechji materiali d'ossidu, chì permettenu a crescita di filmi sottili epitaxiali d'alta qualità.

Questi sustrati sò particularmente adattati per a crescita di filmi sottili d'ossidu cumplessi cù e proprietà desiderate, cum'è materiali ferroelectrici, ferromagnetici o superconduttori à alta temperatura.A discordanza di u reticulatu trà u sustrato è u film induce a tensione di film, chì cuntrolla è rinfurzà certe proprietà.

I sustrati DyScO3 sò cumunimenti usati in laboratori di R&D è ambienti industriali per cultivà filmi sottili per tecnichi cum'è a deposizione laser pulsata (PLD) o l'epitassia di fasci moleculari (MBE).I filmi risultanti ponu esse ulteriormente trasfurmati è usati in una varietà di applicazioni, cumprese l'elettronica, a cugliera di l'energia, i sensori è i dispositi fotonici.

In riassuntu, u sustrato DyScO3 hè un sustrato unicu cristallu cumpostu di ioni di disprosium, scandium è ossigenu.Sò usati per cultivà filmi sottili d'alta qualità cù pruprietà desiderate è truvà applicazioni in diversi campi cum'è l'elettronica, l'energia è l'ottica.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi