A detector di scintillazionehè un dispositivu usatu per detectà è misurà a radiazione ionizzante cum'è i raghji gamma è i raghji X.
U principiu di travagliu di adetector di scintillazionepò esse riassuntu cusì:
1. Materiale scintillation: U detector hè cumpostu di cristalli scintillation o scintillator liquidu.Questi materiali anu a pruprietà di emette luce quandu eccitati da a radiazione ionizzante.
2. A radiazione incidente: Quandu a radiazione ionizzante interagisce cù un materiale di scintillazione, trasferisce una parte di a so energia à i cunchiglii elettroni di l'atomi in u materiale.
3. Excitation è de-excitation: L'energia trasfiruta à u cunchiglia di l'elettroni provoca atomi o molécule in u materiale di scintillazione per esse eccitati.L'atomi o molécule eccitati tornanu rapidamente à u so statu di terra, liberando l'energia eccessiva in forma di fotoni.
4. Generazione di luce: I fotoni liberati sò emessi in tutte e direzzione, creendu lampi di luce in u materiale di scintillazione.
5. Deteczione di luce: i fotoni emessi sò dopu rilevati da un fotodetettore, cum'è un tubu photomultiplicatore (PMT) o tubu fotomultiplicatore di siliciu (SiPM).Sti dispusitivi cunverte i fotoni entranti in signali elettrici.
6. Amplificazione di u segnu: U signale elettricu generatu da u photodetector hè amplificatu per aumentà a so intensità.
7. Trattamentu di signale è analisi: U signale elettricu amplificatu hè processatu è analizatu da i circuiti elettronichi.Questu pò implicà a cunversione di segnali analogichi à segnali digitale, cuntendu u numeru di fotoni rilevati, misurà a so energia è arregistrendu e dati.
Misurendu l'intensità è a durata di u lampu pruduciutu da adetector di scintillazione, e caratteristiche di a radiazione incidente, cum'è a so energia, intensità è u tempu d'arrivu, ponu esse determinate.Questa infurmazione pò esse aduprata per una varietà di applicazioni in l'imaghjini medichi, centrali nucleari, monitoraghju ambientale, è più.
Tempu di Postu: 16-Nov-2023