Kinheng dedicatu à l'industria di rilevazione di fotoni da a fundazione, attualmente simu u più grande fabricatore di scintillatori NaI (Tl) in Cina, avemu 3500 metri quadrati di fabbrica propria per a crescita di cristalli.U nostru novu R&D per u prughjettu di u cristallu Dia550mm hà successu.
Avemu sviluppatu è cultivatu cù successu parechji materiali scintillatori cumpresi NaI (Tl), CsI (Tl), CsI (Na) etc. dapoi 2013. Questi cristalli sò stati trovati largamente usati in l'ispezione di sicurezza, a fisica d'alta energia, l'imaghjini medichi, l'industria di logging d'oliu. , strumentazione di rilevazione di radiazioni è applicazione di prutezzione ambientale ecc.
Supportatu da e tecniche di crescita Czochralski & Bridgman, u nostru meccanicu di precisione, trattamentu di superficia è incapsulazione per risponde à multi-applicazioni.A persunalizazione nantu à dumanda hè ancu dispunibule.
U nostru novu centru R&D per u disignu di l'elettronica in Shanghai hè in corso.Avemu capacità per un detector separatu, un detector integratu, un detector SiPM è un detector di raghji X PD.
Vulemu furnisce u prezzu più bassu cù prudutti di qualità standard più altu à i clienti.